امشب شب من نور ز مهتاب دگر داشت...


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

 

چی بگم...

همیشه بهم می گفتن چرا تو عشق نداری؟

چراعاشق کسی نیستی؟ بهم می گفتن عشق یعنی زندگی می گفتن اگه عاشق نشی یعنی زندگی نکردی!!!

ولی بهم نگفتن اگه اسیر یکی بشی دلت می سوزه نگفتن اگه نگات کنه انگار تموم جونتو به آتیش می کشن...

بهم نگفتن اگه تموم روز ببینیش بازم دلتنگش می شی .....

بهم نگفتن اگه یه روزی بذاره بره اگه عاشق کس دیگه بشه اگه دوستت نداشته باشه...

بهم نگفتن...

نگفتن تو پشت سرش اشک می ریزی ولی اون بی اعتنا میره ...

نگفتن تو دیوونه ش میشی ولی اون بی خیالت میشه ....

آخه چرا ... من که بدی بهشون نکرده بودم ....

دلم تنگه خیلی ...

آن که دائم هوس سوختن ما می کرد ... کاش می آمد و از دور تماشا می کرد .. 

الهی ......

 

بعضی حس ها اونقدر به دل می شینن واونقدر برای آدم لذت بخشن كه دلت میخواد مدام بهشون فكركنی یا حتی جایی بنویسیشون كه مبادا یادت بره...

 

 

امشب دلم گرفته بود...اومدم یه سری به وبلاگم بزنم....یکی از نظرات خیلی به فکرم برد....دوست عزیزی نوشته بود نمی تونم اینجا بمونم...کل نظرش همین بود....یادم اومد من چقدر این وبلاگ رو دوست داشتم..و تمام تلاشم این بود که همه وقتی وارد وبلاگم میشن خاطراتشون زنده بشه ...نه این که دلشون بگیره و زود برن..... آخیییی.... 

 

 

 

 

 

    

حالا من یه گوشه تنهام با یه عکس یادگاری رفتی بی وفا و گفتی که منو دوسم نداری،حالا باز دوباره بارون میخوره رو تن شیشه آخه چی کم شده از تو که میری واسه همیشه...

عزیزم دنیا کوچیکه تو بگو آخه کجایی؟..یاد تو می افتم هر وقت هی میگم جای تو خالی..

تو شبای پر ستاره یاد من هواتو داره ..یاد من میمونه نیستی ،بودنت خواب و خیاله...روی بام خاطراتت من کبوتر شدم اما..با یه سنگ بی وفایی پریدم از بوم دنیا...

 

تمام شیرینی عسل از بوسه است..پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است..

بهترین هدیه پس از یک انتظار..بشنوید از من فقط یک بوسه است..

وقتی که لبت مقابلم واقع شد/یک لحظه دلم به بوسه ای قانع شد/قانون اساسی دلم گفت ببوس/شورای نگهبان دلم مانع شد..

 

به امیدنگاهت ایستادن ،به روی شانه هایت سر نهادن،مرا خوش تر ز اینها آرزو نیست لبان خوشگلت را بوسه دادن...

 



نظرات شما عزیزان:

گروه نمایش احرار
ساعت11:07---9 آذر 1389
♥☻♥سلامي از اعماق دریابه تو اي دوست مهربان ♥☻♥

╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

وبلاگ جدید تئاتر احرار بروز شد ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
اگه عاشق تئاتری بیا تو نظر یادت نره ها
♥☻♥


به امید دیدار

www.goroohenamayesheahrar.loxblog.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 9 آذر 1389برچسب:,ساعت 2:43 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com